2010. január 21., csütörtök

Rakott krumpli






Ezt a receptet Jade konyhájában olvastam, azonnal el is határoztam , hogy ki fogom próbálni. Leginkább az fogott meg, hogy olcsó és majdnem minden volt hozzá otthon.

Hozzávalók:

burgonya
kolbász
savanyú káposzta
tejföl

bors
olaj

A fél centisre szeletelt krumplit , a felkarikázott kolbászt és a savanyú káposztát rétegeztem egymás mellé, majd sóztam borsoztam, meglocsoltam egy kis olajjal és alufóliával lefedve beraktam a sütőbe. Majd 30-40 perc után a tetejére kentem a tejfölt és hagytam, hogy így piruljon meg. Nagyon finom lett. :-)

3 megjegyzés:

  1. Nekem bejön, a káposzta nagyon jó ötlet hozzá! A fotózással meg pepecseljen az, akinek nincs jobb dolga! :-) Várom a többi klassz receptet!

    VálaszTörlés
  2. Köszi aranyos vagy. Majd a képek is profik lesznek egyszer, ha lesz egy tuti fényképezőm. :-)

    VálaszTörlés
  3. Orulok, hogy izlett! Nekem is eppen azert tetszett meg annakidejen, mert szerintem jol passzolt hozza a savanyukaposzta!

    VálaszTörlés