2010. március 28., vasárnap

Autós torta









Ez a torta az egyik barátunk szülinapjára készült. Nagyon izgultam, hogy tetszeni fog-e neki. Pont aznap mikor készítettem láttam valamelyik tévécsatornán egy torta készítő műsort és nagy kedvet kaptam hozzá. Hihetetlen tortákat alkottak. A kedvenceim az esküvőre készített táskák voltak, meg persze egy másik torta amin orchideák pompáztak. Na azok is fantasztikusan néztek ki. Én is szívesen csinálnám és íme itt a legújabb hobbi. :-)
Az én tortám egyébként családi segítséggel készült, mivel nem nagyon volt időm. Megkértem anyósomat hogy süsse meg nekem a piskótatésztát és keverje ki a csokikrémet, a marcipános bevonás az én dolgom maradt, de az autó alkatrészek formázásában is közrejátszott a rokonság, amit ezúton is köszönök.:-)
Már nagyon várom, hogy megint legyen valakinek szülinapja és meglephessem egy kreálmánnyal.

4 megjegyzés: