2010. február 21., vasárnap

Vasárnapi grissini






Mivel nem volt itthon semmi rágcsálni való és egy vasárnap nem múlhat el anélkül ezért készítettem el ezt az olasz ropit félét.

Hozzávalók:

30 dkg kenyérliszt(BL 80-as)(én tönköly búza lisztet használtam)
1 tk. só
csipet cukor
1 tasak instant élesztő
2 ek. olívaolaj
1 dl langyos víz

Az élesztőt feloldottam a langyos vízben. A liszthez hozzáadtam a sót, az olajat, a cukrot, majd hozzá öntöttem az élesztős vizet. Ezek után lehet ízesíteni még mindenféle fűszerrel, sajttal ki hogy szeretné, én most 2 gerezd fokhagymát és bazsalikomot tettem bele. Bedagasztottam és kelesztettem 1 órát langyos helyen.
Miután megkelt, akkor 20 cm-es rudakat sodortam, kb. fél cm vastagságúakat, sülés közben is kelt egy kicsit. Sütőpapírral bélelt tepsibe és 200 fokra előmelegített sütőbe tettem. Addig kell sütni amíg kis színt kap.

Forrás: Diéta magazin, 2010.február

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése