2010. április 17., szombat

Vajas keksz






A reggeli kávé mellé szoktam csinálni valami nassolni valót, mert mint tudjuk éhgyomorra nem olyan jó ezt a reggeli ébresztőt meginni.
Elég egyszerű recept és gyorsan meg is van, én próbaképp fél adagot sütöttem.

Hozzávalók(a recept szerint, teljes adag):

25 dkg vaj
2 ek. méz
1 vaníliarúd kikapart belseje(nekem ez kimaradt)
1 citrom reszelt héja
45 dkg liszt
egy csipet só

A hozzávalókat összegyúrjuk és fél órára hűtőbe tesszük. Amin én változtattam az a liszt, mert fele sima, a másik fele teljes kiőrlésű és korpát is tettem hozzá. Valamint volt még itthon étcsoki, azt is beletördeltem.
A hűtés után golyókat formáltam, kilapítottam és sütőpapíros tepsibe tettem. Gyorsan megsült. Végül a tetejére díszként olvasztott csokit csurgattam.

Forrás: Diéta & Fitnesz, 2010 április

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése