2010. október 28., csütörtök

Virágkötés 1.



Már jó pár éve kacérkodom a gondolattal, hogy elmegyek egy virágkötő tanfolymra. Na most jött el az az idő. Lehet,hogy ez is kidobott pénz lesz az ablakon, de evvel is többet érek és legalább olyannal foglalkozom ami érdekel.
Ma voltam negyedszer és nagyon tetszik. :)
Megmutatom nektek szépen sorjában, hogy mit is készítettünk.
Először egy ünnepi asztaldíszt kötöttünk, biedermeier stílusban. Nem kellett hozzá sok minden, pár szál virág, zöldek, egy talpas pohár, vizes oázis, gyertya, szalag és persze én. :)






Folyt.köv.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon irigyellek, hogy belevágtál ebbe a tanfolyamba!!! Szerintem sokunkban ott a vágy, hogy ilyet tanuljunk, csak lusták, érdektelenek vagyunk, hogy lépjünk is :-( Csodás a csokor, amit készítettél!! Szép, harmonikus, finom - amilyen szerintem Te is lehetsz a lelkedben :-))
    Ági

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Izgatottan várom a többi képet is! :)

    VálaszTörlés
  3. Nahát, én is ilyet csináltam, csak 4 masnival. pillangóval, assszem még gyakorolnom kell. Én 2 órán vagyok túl, de nagyon tetszik. Igaz a spirálba rakást még jó sokat kell gyakorolnom.

    VálaszTörlés