2012. február 15., szerda

Muffin






Ismét egy egyszerű süti. Szerintem nincs is olyan ember aki ilyet ne készített volna már el. Rengeteg változata ismert. Én most egy csoki darabkásat sütöttem.

Hozzávalók:

1 pohár natúr joghurt
2 pohár liszt
1 pohár cukor (nálam 3/4 pohár nyírfacukor)
1/2 pohár olaj
3db tojás
1/2 csomag sütőpor
1 csipet szódabikarbóna
10 dkg csokidarabka (nálam 60%-os kakaótartalmú csoki a Lidlből)
szeletelt mandula

Külön összekevertem a száraz és külön a folyékony hozzávalókat, majd a muffin formába kapszlikat tettem és beleadagoltam. 25 perc alatt készre sütöttem.
Pont elég lett egy 12-es muffin formába. A leginkább azért tetszett ez a recept, mert a joghurtos poharat lehetett mércének használni és nem kellett külön méricskélni, így tényleg nagyon egyszerű volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése