2010. március 18., csütörtök

Merengő.....



Ma a buszon hazafelé elgondolkodtam, hogy mennyi mesterséget, új dolgot sajátítottam el eddigi életem során.
Kezdem azzal, hogy mivel egy népművészeti suliba jártam ott elég sok mindent kipróbálhattam. Mézeskalácsot sütöttünk, népi játékokat készítettünk fából, bábjátékokat, babákat anyagból, batikoltunk, tojást festettünk, korongoztunk, szőttünk, gyöngyöt fűztünk, kosarat fontunk és ez utóbbi mellesleg a szakmám is lett, csak sajnos nem tudtam vele semmire sem jutni.
Azóta is sok mindent kipróbáltam, jártam gyöngyös tanfolyamra, dekupázsoltam, egy időben sokat varrtam,( még burda szabás-varrás tanfolyamon is részt vettem), keresztszemes hímzéseket készítettem.
Ez a sok minden kicsit el is szomorított, mert semelyiket sem csináltam, csinálom huzamosabb ideig, csak pár hónapig, aztán valami újat találok magamnak és abba fektetem bele minden energiám, egyszóval csapongok. Még nem találtam meg azt ami igazán érdekel, vagy ezek együtt mind?! Lehet hogy ez a jó, mert így sok mindenhez értek. Szeretnék olyan dologgal foglalkozni ami a hobbim és a munkám is egyben és élvezem. Vagy valami vállalkozásba kéne fogni.! Nem tudom.
Legutoljára a természetgyógyászat irányába indultam el. Elvégeztem egy talpmasszázs tanfolyamot, egy lávaköves masszázs tanfolyamot és az a baj hogy nagyon tetszett, de egyiknél sem éreztem azt , hogy igen ez-az, hátralevő életemben ezt szeretném csinálni. Kíváncsi lennék hogy ez másnál hogy működik!?
Hjaj.... (Sóhaj :-) )
De még sok mindent kiszeretnék próbálni, hátha az lesz az igazi. Jó lenne, ha azt főfoglalkozásként is tudnám csinálni, mert jelenleg eladóként dolgozom 8 éve ugyanazon a helyen , és kezdek belefásulni. Olyan helyen dolgoznék szívesen ahol kreatív lehet az ember, mindig van mit csinálni, tanulhat új dolgokat, megbecsülik. Próbáltam pár rendezvényszervező cégnek írni, de még válaszra sem méltattak, gondolom azért mert rengeteg emberke, ráadásul végzettséggel rendelkezők kopogtatnak náluk és az jobb parti számukra. Pedig velem is jól járnának. Ez kicsit nagyképű volt tudom, de keményen tudok dolgozni, pontos vagyok, alkalmazkodó stb....
Tavaly végig azt éreztem, hogy a 2010-es év az én évem lesz, szerencsés leszek, valami új dolog vár rám, olyan amit szívesen fogok csinálni. Hát én nem állok el az útból, jöjjön aminek jönnie kell, várom szeretettel. Mert ugye sosem késő....Majd meglátjuk.

Ez kicsit hosszúra sikerült de muszáj volt kiírni magamból. :-)

4 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy valóra fognak válni az álmaid, mert nagyon akarod. Én meg drukkolok érted. :)

    VálaszTörlés
  2. Ne csüggedj, a mai világban munkát is nehéz találni, hát még olyat, amire vágyakozunk!
    Kompromisszumokat kell kötni néha, akkor szebbnek látod az egészet. Most éld ki a kreatív énedet a szabadidőben, aztán csak összejön egy jó munkahely is. Tudod, a " fél tál alma" esete :-))
    Sok embernek még hobbija sincs, mert nem talált rá, de Te igen és látszik is a munkáidon, hogy egy klassz, ügyes nő vagy!

    Ági

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a bátorítást :-)

    VálaszTörlés